משאבת שמן

שיפוץ משאבות ואקום עם חברה מקצועית

שיפוץ משאבות ואקום עם חברה מקצועית

משאבות ואקום הן מכונות גדולות המשמשות לשאיבת כל האוויר מחלל או פריט מסוים, כך שיהיה ניתן ליצור בו ואקום.

שיפוץ משאבות ואקום מהווה חלק אינטגרלי מפעילותה של כל חברה, ארגון תעשייתי או מפעל העושים שימוש במשאבות ואקום על בסיס קבוע. ניתן למצוא אותן דרך קבע במעבדות וחללי מחקר ופארמה, בתעשיית המזון ובמפעלים לייצור מוצרים המצריכים ייצור של ואקום כמו נורות חשמל או מכשירי אלקטרוניקה.

קיימים מספר סוגים של משאבות ואקום, אך כולן זקוקות לניקיון, תיקון ושיפוץ מעת לעת, בכדי לשמור על אופן פעילותן האופטימלי ולדחות את הבלאי שלהן בשנים רבות.

 

 

שיפוץ משאבות ואקום – איך זה עובד?

שיפוץ משאבות ואקום כולל את הניתוק של המשאבה ממערך הייצור והבאתה אל מפעל ייעודי, שיכול לבצע תהליכים של תיקון, ניקיון ושיפוץ המשאבה ביעילות ובהתאם לתקנים המדיניים והבינלאומיים.

עם הגעת המשאבה אל המיקום, נערכת בדיקה יסודית של המשאבה במטרה לחשוף סדקים, חלודה, תקלות במערך החשמל והבקרה ועוד, בכדי לאתר את האזורים שבהם יש לבצע שיפוץ משאבות ואקום מבעוד מועד.

לאחר סיום תהליך הסקירה, אנשי מקצוע מוסמכים ומוכשרים פונים לבצע את התיקונים והשיפוצים המתאימים, על ידי שימוש בחומרי גלם איכותיים וביצוע בדיקה וביקורת של אופן הפעילות של המשאבה עם סיום השיפוץ, בכדי להבטיח את תקינותה עם שובה אל בית העסק.

 

 

יתרונות של שיפוץ משאבות ואקום

שיפוץ משאבות ואקום הוא קריטי לכל בית עסק, וטומן בחובו שפע יתרונות:

 

  • הארכת תוחלת החיים של המשאבה – כאמור, משאבות ואקום הן בעלות בלאי כמו כל מוצר אחר. תיקון ואף שיפוץ משאבות ואקום מבטיח שבבית העסק נמצאות משאבות חזקות ותקינות, שישמרו על טיבן עוד שנים רבות.
  • ייעול אופן פעילות המשאבה – בדומה לכל משאבה קטנה כגדולה, גם משאבות ואקום עשויות לצבור אבק, שמן ובקטריות שעשויות לפגוע באופן הפעילות שלה, ועל ידי כך גם להאט את קצב העבודה. ניקוי ושיפוץ משאבות ואקום מסייע לשמור על קצב אופטימלי ולהביא למקסימום פעילות.
  • עמידה בתקנים המדיניים והבינלאומיים – מאחר ועיקר משאבות הוואקום פועלות במבני תעשייה ומחקר גדולים, לרוב עליהן לעמוד במספר תקנים קבועים. במידה ונערכת ביקורת ומשאבות הוואקום אינן עומדות בתקנים, מקום העבודה עשוי לקבל קנס משמעותי, ואף להיאלץ להתחייב ולבצע שיפוץ משאבות ואקום בדחיפות, דבר שעשוי לפגוע בתקציב המחקר ולעלות לבית העסק זמן וכסף.
    שיפוץ משאבות ואקום מבטיח שבמקרה של ביקורת, האנשים המתאימים ימצאו את המשאבות תקינות ופועלות ביעילות.

 

איך בוחרים חברה לתיקון משאבות ואקום?

 

שיפוץ משאבות ואקום מצריך ניסיון, מקצועיות והיכרות מעמיקה עם אופן הפעילות של המשאבה. כתוצאה מכך, חשוב לאתר חברה מוכשרת ומוסמכת לביצוע שיפוץ משאבות ואקום ביעילות ובהתאם לתקנים, בכדי להבטיח פעילות אופטימלית של בית העסק.

השתדלו לבקש המלצות ולקבל הוכחות שבית העסק אכן ביצע תהליכי ניקיון ושיפוץ משאבות ואקום בעבר, ואף התייעצו עם אנשים שעבדו עמם בעבר בכדי לוודא שביצעו עבודה מקצועית ואיכותית.

כיום, רוב החברות לתיקון ושיפוץ משאבות ואקום גם מציעות אחריות, המשתנה מעסק לעסק. חברות המציעות אחריות ארוכה הן כאלו שמאמינות באיכות העבודה שלהן וערבות לה. נסו לאתר את האחריות הטובה והמקיפה ביותר, בכדי לחסוך עלויות נוספות בטווח הארוך.

שיפוץ משאבות ואקום הוא הכרחי בעבור מגוון של עסקים, מפעלים ומוסדות מחקר, ומסייע לדחות את הבלאי שלהן ואף לתרום לפעילות אופטימלית של המשאבה, ועל ידי כך גם לתפוקה מקסימלית.

בעת בחירת חברה מקצועית לביצוע שיפוץ משאבות ואקום חשוב לוודא כי מדובר בחברה מקצועית ומוסמכת, בעלת ניסיון מוכח בתחום. הקפידו להשוות בין איכות העבודה, התנאים והאחריות שמציעה כל חברה, בכדי לבחור את המקצועית ביותר לביצוע העבודה.

להצעת מחיר ומידע נוסף

ניתן ליצור עימנו קשר בטלפון או באמצעות טופס