משאבות וואקום יבשות

משאבות וואקום יבשות מציעות יתרונות ברורים ומדדים במגוון רחב של יישומים החיוניים לתעשייה – משאבת וואקום יבשה המתוכננת כהלכה מבטיחה את ביצוע צרכי העיבוד בצורה בטוחה, אמינה וחסכונית.
משאבות וואקום יבשות אינן דורשות מים או שמן לאיטום או שימון הוואקום. כתוצאה מכך, המערכות הללו מבטלות ייצור קולחים, זיהומים ועלויות טיפול גבוהות.
משאבות הוואקום של חברת אדוורדס ישראל מספקות פתרונות ואקום יבשים, נקיים גמישים ובטוחים, באיכות האמינה והיעילה ביותר בשוק. המשאבות מתוכננות לעמוד בדרישות העבודה בצורה הקפדנית והגבוהה ביותר.

מה זה משאבת וואקום יבשה?
משאבת וואקום יבשה היא מכשיר שנועד להסיר לחות מצטברת מאזורים סגורים, הידוע בדרך כלל כמסיר לחות או מייבש ואקום. משאבה שאין לה נוזל במערכת עשויה להיקרא גם משאבה "יבשה", אולם לעיתים קרובות ישנה לחות מסוימת שנשארת מאחור בבית לאחר ייבוש האוויר. זוהי מעין משאבה צנטריפוגלית שעושה שימוש בצנטריפוגל כדי לספוג אדי לחות בסביבה בטמפרטורה נמוכה. הוא מורכב מהמארז האטום ומתא הייבוש.
משאבת וואקום יבשה היא סוג של משאבת ואקום המשתמשת באנרגיית חום כדי לאדות מים מחומר. תהליך זה יוצר ואקום בתוך המכונה, המאפשר לאוויר לזרום דרך המערכת. מדובר במשאבת ואקום בגודל קטן המצוידת במפריד לחות הלוכדת לחות וחלקיקי תרחיץ מסיסים אחרים בתוך המשאבה.
משאבות וואקום יבשות חשובות במתן רמה גבוהה של יכולות שאיבה כדי למזער את זמן ההשבתה של תעשיות שונות. ישנם מספר יתרונות שניתן לקבל על ידי שימוש במשאבת ואקום יבשה. משאבות אלו תורמות באופן חיובי לפרויקטים ומשפרות מספר יישומים חקלאיים.
ההתקנה של שאיבת וואקום יבשה נעשית בדרך כלל בתוך מבנה כדי להרחיק את המשאבות מגשם או סביבה רטובה.

שימוש במשאבות וואקום יבשות
משאבות וואקום יבשות נמצאות בשימוש נרחב ביישומים תעשייתיים רבים כמו תעשיית מוליכים למחצה, אלקטרוניקה, בריאות, ייצור חשמל וכו'. משאבות אלו מייצרות וואקום בזמן שאיבת נוזלים באמצעות טכנולוגיית משאבת טבעת נוזלים.
כמו כן, משאבות ומערכות הוואקום היבשות שלנו מטפלות בבטחה ובאמינות בחומרים קורוזיביים, אורגניים, אנאורגניים וממיסים. לפיכך, מה שהופך את משאבות והואקום יבשות של אדוורדס ישראל לאידיאליות עבור יישומים כמו הסרת גז, מתכות ואקום, שחזור אדים ומערכות ואקום מרכזיות.

כיצד פועלות משאבות וואקום יבשות?
משאבות וואקום הן מכשירים מכניים המשמשים לטיפול בסוגים שונים של מקרים כמו הסרת לחות, דחיסת אוויר, ניקוי יבש והסרת ריחות. אם כי משאבת הוואקום הומצאה במקור לשימוש בתחומים מסחריים למטרות תעשייה וייצור.
מערכות שאיבת וואקום יבשות משמשות בתעשיות רבות ושונות כולל עיבוד מזון, ייצור כימי, תרופות ועוד. מערכות אלו משתמשות באנרגיית חום כדי לאדות לחות מחומרים, ויוצרות וואקום בתוך המכונה.
מה היתרונות של משאבות וואקום יבשות?
משאבת וואקום יבשה בנוי לצרכי עבודה ממושכים, אין צורך להחליף חומרי קירור ושמן לעיתים קרובות כמו כן עלויות התפעול והתחזוקה של המשאבה הן מזעריות ביחס לתפוקת העבודה שהיא מציעה.
מומלץ לחפש משאבות וואקום יבשות באיכות הגבוהה ביותר, כדי להבטיח את פרודוקטיביות השימוש של המוצר שלכם.
מערכת שאיבת ואקום יבשה משמשת בתעשיות רבות כגון עיבוד מזון, תרופות וייצור כימי. מערכות אלו משתמשות בחום כדי לאדות לחות מהחומר, ויוצרות ואקום בתוך המכונה. זה מאפשר לעבד את החומר ללא זיהום על ידי מים.
מדוע כדאי לכם לבחור במשאבות הוואקום שלנו?

המוצרים שלנו מיוצרים בתנאים הקפדניים ביותר ומאפשרים ללקוחותינו להנות משימוש בטוח ומהימן לכל אורך הדרך:
מוצרים איכותיים
• ידע בהנדסת יישומים ללא תחרות.
• סובלנות גבוהה לנוזל ואדים.
• מנגנון ללא מגע. אין שסתומים פנימיים.
• אין קורוזיה על ידי הפעלה בשלב האדים.
ידידותי לסביבה
• אין אדים, שמן, מים, נוזל איטום וכו' בתא השאיבה.
• ללא מעבים בין-שלביים. ויצירת קולחים.
• שחזור מידי של ממס במפלט על ידי עיבוי.
בטוח לשימוש
• שואב גזים דליקים בבטחה.
• עומד בתווי התקן המחמירים ביותר
עלויות תחזוקה נמוכות
• ניתן לשטוף עם ממיסים, שמן, מים או קיטור.
• קל לתפעול וחיי שירות ארוכים.
• החלפת חלקים מינימלית.
• עיצוב פשוט – ברגים עם גובה משתנה.

אדוורדס ישראל – פותחים בפניכם עולם שלם של פתרונות טכנולוגיים
אנחנו מזמינים אתם למצוא את פתרונות הוואקום האידיאליות והנכונות לצרכים שלכם, מיטב המומחים שלנו יסייעו לכם לבצע את הבחינה הנכונה והיעילה עבורכם.

להצעת מחיר ומידע נוסף

ניתן ליצור עימנו קשר בטלפון או באמצעות טופס