משאבת ואקום

מהי משאבת ואקום

מהי משאבת ואקום

 

משאבת ואקום היא מוצר מאד מבוקש בקרב מפעלים רבים במגוון של תחומים בתעשייה ולכן, גם אם אינכם מהתחום חשוב כן להכיר את המוצר, כי אינכם יודעים מתי תזדקקו לו או תתקלו בו בעולמות המפעל והתעשייה.

משאבת ואקום – כדאי להכיר

משאבות ואקום הן מוצר הנמצא בשימוש נרחב בתחומי המדע, ההנדסה והתעשייה והן משמשות בתור כלי עזר במגוון נרחב של תהליכים תעשייתיים, החל מאריזה ועד להסרת גזים וייבוש. משאבות אלו מסייעות ביצירת סביבה איכותית לעבודה משופרת.

המשאבות התעשייתיות לרוב מחולקות למשאבות משניות וראשיות, בהתאם לטווח הלחץ שהן מסוגלות לעבוד בו ועל כן, יש מגוון של סוגי משאבות בעלות טכנולוגיות שונות ומגוון של יכולות, המשתנות מדגם לדגם.

עיקרון הפעולה הבסיסי הוא מאד פשוט: משאבת ואקום תעשייתית היא מכשיר שמסיר מולקולות של אוויר וגז מתאן ואקום על מנת לייצר איזור ריק שאין בו גז או אוויר. משאבת ואקום חייבת לדעת לפעול בטווחי לחץ גדולים ולא בכדי היא בעלת תפקיד מרכזי ומהותי.

אילו סוגי משאבות ואקום קיימים?

ישנם שני סוגים עיקריים של משאבות. משאבה יבשה, או משאבה רטובה. המשאבות הרטובות הן משאבות המשתמשות במים או בשמן לצורך שימון ואיטום. המשאבות היבשות הן ללא נוזלים, ועל כן, המשאבה מבוססת על אטמי פולימר מרווחים, יבשים והדוקים המחברים את החלקים השונים של המשאבה לצורך פעילות איכותית ורציפה.

למערכת הואקום חשיבות גבוהה מאד בתעשייה היות והיא מאפשרת השגת מטרות טכנולוגיות. זה בא לידי ביטוי בתעשיה בתחום הרפואה, בתחום הכימיה וגם בתחום המזון במידת הצורך. בין אם בביקבוק ובין אם באריזה, או שאיבה ואחסון גזים.

למשאבות ואקום מגוון נרחב של פעולות ושיטות המתאימות גם לתעשיית האלקטרוניקה לצורך ייצור שבבי סיליקון למגוון של מוצרים, בשיטת הואקום.

משאבת ואקום איכותית בעלת שיטות שונות ומגוונות יכולה להגיע לרמת לחצים שונים ועל כן, חשוב לבחור את המשאב המתאימה לכם ברמה האישית.

בחירת משאבת ואקום נכונה, כיצד?

בחירה של משאבת ואקום יש לבחור על סמך הגדלים הרלוונטיים לכם, וכמובן הצרכים לצורך הפעולה או ההליך התעשייתי לשמם אתם בוחרים את המשאבה. ועל כן, חשוב לשים לב למספר פרמטרים:

  • גודל

משאבות קטנות מתאימות לתהליכים רפואיים או מדעיים, וחשוב שהן יוציאו אוויר מכלים ספציפיים. המטרה של הוצאת אוויר היא בדרך כלל הורדה של נקודת רתיחה של חומר זה או אחר, ומניעה של מגע עם חומרים מסוימים באוויר.

 

  • סטריליות

בחירה של משאבה סטרילית תעניק עמידות גבוהה וגם טווח עמידות רב לשנים רבות וארוכות.

 

  • האם המשאבה ניידת?

משאבה ניידת היא משאבה המשמשת לתעשיית הקירור ומיזוג האוויר, ולמעשה מאפשרת העברתה ממקום למקום. כך קל יותר להתקין מתקני קירור ומיזוג.

 

  • בחירה במשאבה עם שמן או ללא שמן

משאבה עם שמן מאפשרת סיכוך גבוה ובכך היא גם נשמרת לזמן רב יותר. משאבה העובדת על בסיס שמן היא בעלת הספק גבוה יותר ממשאבות אחרות, ויש לה עמידות מצוינת. זאת כמובן בהנחה ומתחזקים אותה כראוי מבחינת החלפה של השמן. ישנן גם משאבות שלא כוללות שמן.

 

  • משאבת חליבה

משאבת ואקום היא משאבה המאפשרת לחומר לזרום בכיוון הואקום, ולכן היא גם משמשת בתעשיית החקלאות לצורך חליבה. אם אתם מעוניינים במשאבה לצורך חליבה, בחרו היטב את המשאבה הרלוונטית לכם כך שזו תהיה כזו שאינה מכאיבה לחיות, וכן גורמת להוצאה מקסימלית של החלב.

לא מתפשרים על איכות

הבחירה במשאבה איכותית ורכישה ממקום מקצועי מאפשרת עבודה יעילה, בטיחותית ונוחה. אתם יודעים שיש לכם על מי לסמוך, יש לכם גב, יש לכם אנשי מקצוע שיכולים לסייע לכם ובמקרה של תקלה, יש אחריות רלוונטית.

רכשו מוצר אמין מחברה מקצועית ואמינה המתמחה בתחום, ותבטיחו לעצמכם איכות מקצועית ברמה גבוהה, ולשנים ארוכות.

להצעת מחיר ומידע נוסף

ניתן ליצור עימנו קשר בטלפון או באמצעות טופס